Huisregels en leveringsvoorwaarden

  • Onze huisregels zijn opgesteld voor een prettige gang van zaken en om misverstanden te voorkomen.
  • Wanneer u een afspraak heeft kunt u plaatsnemen in de wachtkamer. Uw therapeut komt u ophalen.
  • Wilt u een afspraak maken dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wanneer u in de praktijk bent, kunt u zich melden bij onze secretaresse (door op de bel te drukken). Er komt zo spoedig mogelijk iemand bij u.
  • Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor uw persoonlijke eigendommen. Laat deze niet achter in de wachtkamer.
  • Het is mogelijk dat een behandeling uitloopt. Waneer u langer dan 10 minuten moet wachten, wilt u zich dan melden middels de bel bij de tochtdeuren?
  • U krijgt van ons een afsprakenkaartje. Neemt u deze elke behandeling mee voor vervolgafspraken.
  • Neemt u een grote handdoek mee voor uw behandeling. Wanneer u gebruik maakt van de fitnessruimte volstaat een kleine handdoek, die u op het te gebruiken fitnesstoestel kunt leggen wanneer u erop plaats neemt.
  • In de fitnessruimte dient u schone schoenen te dragen.
  • Persoonlijke hygiëne wordt op prijs gesteld door zowel de therapeut als de personen die na u gebruik maken van onze ruimtes.
  • Afspraken dienen uiterlijk 24 uur van te voren afgezegd of gewijzigd te worden. Verzekeringen vergoeden geen behandelingen die niet worden uitgevoerd door ons. Bij te late afzeggingen dienen wij de behandeling derhalve bij u in rekening te brengen.
  • De tijd die wij per patiënt gereserveerd hebben bedraagt 30 minuten. (voor oefengroepen 60 min.) Houdt u er echter rekening mee dat wij binnen deze tijd ook uw administratieve gegevens dienen te verwerken.
  • Bij de eerste afspraak zullen wij samen met u uw klacht inventariseren en onderzoeken. Wij proberen dit zo vlot mogelijk te doen. Desondanks kan het zijn dat wij de eerste afspraak niet aan behandeling toe komen. Een goede inventarisatie betekent echter veelal dat u op de lange termijn minder behandelingen nodig zult hebben.
  • Wij zijn verplicht uw identiteit te controleren. Neemt u bij de eerste afspraak een identiteitsbewijs mee. verder werken wij met uw BSN-nummer om uw adres en verzekeringgegevens op te vragen.
  • Wanneer uw verandert van adres of verzekering, wilt u ons hiervan dan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen?
  • Wij helpen u graag om uit te zoeken hoeveel therapie u vergoed krijgt door uw verzekeraar. Wij kunnen u eveneens aangeven hoeveel behandelingen u heeft gehad. Als u in een kalenderjaar al behandelingen heeft genoten bij een andere fysiotherapeut moet u ons daarover informeren.
  • Wij wijzen u erop dat u de eindverantwoordelijkheid blijft dragen ten aanzien van het aantal behandelingen dat u vergoed krijgt via uw verzekering.
  • Bent u niet aanvullend verzekerd of heeft u meer behandelingen genoten dan dat u vergoed krijgt, dan ontvangt u van ons een nota.